S U P E R B I K ES U P E R B I K E
S U P E R B I K ES U P E R B I K E
Var noder�t ?
Dro�a brauk�ana
Meh�ni�a padomi
Pasaules raibumi

Reâla manta !
Motoskolas & instruktori
Serviss

Atpûtai...
MOTOLISTE
Screensavers
Joki
Bildes
3D mototrases
Video
Motoklubi
Motoska�as
Pas�kumu kalend�rs
  Meh�ni�a padomi 
Suzuki VS1400GLP Intruder un t� �patn�bas

Suzuki VS1400GLP Intruder.

1360cm3, 72 Zs (4 �trumu versijai) un 63 Zs (5 �trumu versijai) Cenu diapazons � no 3800 USD par pirmo izlaidumu gadu motocikliem l�dz 5500 USD un vair�k par jaun�ka gadu g�juma motocikliem.

�� motocikla, kas tiek ra�ots bez maz jau 17 gadu, stil�gais izskats un tehniskais raksturojums, liek daudzu paaud�u baikeriem l�koties uz t� nepiln�b�m caur pirkstiem. Kaut ar� j�atz�st, ka �im motociklam, sal�dzinot ar priek�roc�b�m, to nemaz nav tik daudz. Galven� �patn�ba �im motociklam, ir t� uzved�ba pagriezienos. Atliek tikai mazliet vair�k pagriezt st�ri, k� motocikls �nol�zt� pagrieziena virzien�. Ja jaunu motociklistu �� �pa��ba �ok�s, tad pieredz�ju�am baikeram t� izrais�s saproto�u sm�nu, k� nek� raksturs �im motociklam ir. Objektivit�tes labad, j�piez�m�, ka �l�ziens� izpau�as sal�dzino�i nelielos �trumos un pieredz�ju�am vad�t�jam tas ir dr�z�k pluss nek� m�nuss, pirmk�rt � tu pats izv�lies k� braukt, nevis motocikls tevi ved; un otrk�rt � tas ne�auj atsl�bin�ties un aizmirst, k�du nezv�ru esi apseglojis.

Galven� un spilgt�k� �� motocikla deta�a ir t� dzin�js. Tie zirdzi�i, kas ir �iest���ti� �aj� dzin�j� ir tik naski, ka pieredz�ju��s rok�s, �o mas�vo motociklu var pacelt uz aizmugur�j� rite�a. Pam��iniet to izdar�t ar jebkuru citu ��da tipa motociklu!

Savuk�rt, ja j�s uztrauc bl�vais lukturis, kas diennakts tum�aj� laik� iesp�jams ne�aus jums justies tik �oti p�rliecin�tam, tad �eit vai nu n�ksies ar to samierin�ties, vai ar� ieg�d�ties jaud�g�ku starmeti. (Nu viss, laikam jau k��stu p�r�k piekas�gs)

�� mode�a ilgdz�vo�ana un popularit�te pasaules tirg� ir rad�jusi apst�kli, ka tam ir pieejams visbag�t�kais t�ninga deta�u kl�sts, k� Eiropas, t� ar� amerik��u katalogos. Ir nop�rkams piln�gi viss un pat v�l vair�k.

DZIN�JS. �is pr�vais gaisa-e��as dzes��anas sist�mas dzin�js pie pareizas ekspluat�cijas var kalpot desmitiem gadu bez jebk�d�m remonta nepiecie�am�bas paz�m�m. Un lai j�s nesatrauc apst�klis, ka �im motociklam izpl�des caurules ir ieguvu�as zilu kr�su � tas ir norm�li: t�ds ir �� dzin�ja darb�bas temperat�ras re��ms. Neb�stieties ar� no t�, ka motors atdziestot ska�i �tink�� � t� �ukst jebkura pusotra litra gaisa dzes��anas �kr�sns� J .

Savuk�rt, nep�rliecino�a klo�v�rpstas grie�an�s ar startera pal�dz�bu, visdr�z�k nor�da uz ies�r�ju�o elektrisko dekompresoru. Neb�stieties, �is defekts viegli tiek nov�rsts, izjaucot to un izt�rot. Ja no izp�t�jiem ve��s zilgani d�mi � tas noz�m�, ka varat gatavoties remontam. Diez vai ir izdilis cilindrs un gredzeni � �o deta�u resurss ir milz�gs. Ac�mredzot ir �ies�du�ies� virzu�a gredzeni, aizmugur�j� cilindra p�rkar�anas rezult�t�. Miera labad j�atz�m�, ka ��ds defekts ir �oti rets.

Kard�na pievads, parasti, kalpo visu �� motocikla ekspluat�cijas m��u.

R�MIS UN P�R�JIE ELEMENTI. Intruder�am, ja to nepien�c�gi kopj, ir tendence r�s�t. R�s� diski, benz�nb�ka, bet vair�k par visu � pasa�iera hrom�t� muguri�a. Gan �� apst�k�a d��, gan ar� t�d��, ka t� neapmierino�i pilda savas tie��s funkcijas (pasa�ieris j�t�s t�, it k� t�s visp�r neb�tu), daudzi VS 1400 �pa�nieki vai nu demont� t�s, vai ar� nomaina uz k�du no daudz praktisk�k�m t�ninga sissy bar.

Bie�i sastop�s ar� izdegu�i trok��u sl�p�t�ji. P�rkot t�du motociklu, galvenok�rt piev�rsiet uzman�bu tie�i korozijas daudzumam uz motocikla, tas viegli pal�dz�s noteikt gan motocikla vecumu, gan biju�os ekspluat�cijas re��mus.

Ta�u galven� probl�ma sl�pjas faktoru salikum� �jaud�gs motocikls- nepieredz�jis brauc�js�. �� iemesla d��, nereti sastop�s motocikli ar l�ku r�mi, k� �eometriju b�tu nepiecie�ams p�rbaud�t pirk�anas br�d�. Tas ir izdar�ms �oti vienk�r�i: pal�dziet lai k�ds pabrauc ar motociklu j�su virzien�, lai var�tu p�rliecin�ties, ka rite�i atrodas vien� plakn�.

PIEKARE. Ja nepiev�rst uzman�bu garajam aizmugur�j�s piekares sv�rstam, t� piln�b� atbilst savam uzdevumam. Gad�s ar� �ie motocikla elementi ir pak�auti korozijai, uzman�gi apl�kojiet aizmugur�jo amortizatoru �tokus un priek��jas dak�as caurules. Ja j�s kaut k�du apst�k�u d�� neapmierina �ie elementi, neiedom�jams daudzums t�ninga amortizatoru un atsperu sp�s apmierin�t pat vispras�g�k� klienta v�lmes �aj� jom�.

BREMZES. T�s protams nav no Honda CBR 929 RR, bet ar savu uzdevumu tiek gal� apmierino�i. Suportu arhaisk� konstrukcija vismaz nepie�auj ies�r��anu. Brem�u diski ir gandr�z nenolietojami. Ja v�laties ko lab�ku, katalogu rok�s un t�l�kais jau ir atkar�gs no j�su v�lm�m un maci�a biezuma.

DEGVIELAS PAT�RI��. P�rkot ��du motociklu, lai j�s nebied� t� dzin�ja apjoms salikum� ar 13 litru degvielas b�ku. Degvielas pat�ri�� tam ir stipri vien m�rens. �rpus pils�tas tas ir ap 5.5 litri uz 100km, pils�t� ap 7 litri.

MODIFIK�CIJAS. Gandr�z visus �os gadus motocikla konstrukcija ir palikusi praktiski bez izmai��m. Vien�g� b�tisk� izma�a ir notikusi 1995. gad�, kad motocikls ieguva piecpak�pju �trumk�rbu iepriek��j�s � �etrpak�pju �trumk�rbas viet�. J�atz�st ka uz motocikla maksim�lo �trumu tas neatst�ja nek�du iespaidu. Uz motocikla cenu gan. Papildus min�tajam jaunin�jumam, dzin�ja jauda tika pazemin�ta gandr�z par 10 Zs.

��s modifik�cijas Intruder var viegli atpaz�t p�c meln� kr�s� nokr�sotiem cilindiem. �is jaunievedums atst�ja �oti interesantu iespaidu uz lietoto Intruder cen�m tirg�.

�etrpak�pju, 72 Zs VS1400tie, kas tika ra�oti l�dz 1995. gadam p�rsvar� ir d�rg�ki par saviem gados jaun�kiem p�cte�iem. K�d��? Par to ac�mredzot ir j�sprie� to eso�ajiem un potenci�lajiem �pa�niekiem! :)

Sagatavojis un ies�t�jis SPIDER, p�c www.motoreviev.ru materi�liem un person�g�s pieredzes.

<-atpaka�

 

Hosting



Skaitītāji


Kleitas
Apavi

Top.LV

on-line.lv rating system

HotLog

Top.Good.lv - Good Rating system


7x7 counter system





PULS.LV Professional statistical system

Statistika.LV

Lapas aug�a
SINdrome, 2001 | Rakstiet mums !