|
Suzuki B-KING - Tokijas motosalona karalis ! Tokijas motosalona
(Tokyo Motor Show) apmeklētāji ilgi nevarēja atjēgties un stāvēja
muti pavēruši, kad SUZUKI stendā tika atklāts kompānijas motocikls
B-King.
Nav arī brīnums, jo B-King sevī ietver Suzuki redzējumu
kādam jābūt 21. gadsimta motociklam. Motocikla nosaukums ir kā
modeļa konstrukcijas īss tehnisks apraksts. Nosaukums simbolizē
angļu valodas vārdus, kas sākas ar "B": boost, beauty un
brain. Tas viss attiecīgi attiecas pret motocikla jaudu,
pievilcību un tā spējai sazināties ar braucēju.
Pievilcīgais izskats ir otrā pēc nozīmīguma (pēc jaudas)
B-King motocikla iezīme. Formula ir vienkārša un zināma jebkuram
strītfaiter fanam- jāņem visjaudīgākais dzinējs kādu var atrast,
jāieliek tas visvieglākajā rāmī un jāpieliek pēc iespējas mazāk
plastmasu un citu bribambasu.
Masīvajai un brutālajai priekšējai daļai piestāv 240 mm
aizmugurējā riepa un iespējams kā tā ir visplatākā motocikla riepa,
kas jebkad ir likta rūpnīcā. Suzuki paziņoja, ka motocikla izveidei
tika pielietotas visneiedomajāmākās ražošanas tehnoloģijas:
lāzer-metināšana un maiņstrāvas plazmas-metināšanu, kas tika
izmantotas, piemēram, aizmugurējās daļas izveidei.
Bez tam moticikls ir piebāzts ar visdažādākajiem informācijas
tehnoloģiju «navarotiem». Tā, piemēram, jums nekad nebūtu iespējas
pazaudēt B-King aizdedzes atslēgu, jo atpazīšanas sistēma
izmanto vadītāja pirkstu nospiedumus, lai iedarbinātu motociklu. Tas
gan nozīmē arī to, ka jūs nevarēsiet aizdot moci sievai vai draugam.
Ne tikai iespējamie zagļi tiks piemuļķoti, bet mocis pat varētu
palīdzēt tos noķert. Ja kāds mēģinās to kustināt vai iedarbināt,
B-King zvanīs uz jūsu mob. tālruni- ļaujot jums dzirdēt un pat
runāt ar potenciālo zagli ar iebūvēto mikrofonu un skaļruņu
palīdzību. Ja "runājošs mocis" to neaizbaida, jūs pat varat ieslēgt
moča skaņas signālu vai ieslēgt/izslēgt gaismas, lai pievērstu
uzmanību. Ja nu tomēr tas tiek nozagts, tad mocī esošais mikrofons,
var palīdzēt policijai to atrast, ieklausoties skaņās.
Motociklā ir iebūvēta pašdiagnozes un telemetrijas sistēma, kas
izmanto iebūvētu mobilo telefonu, lai iegūtos datus nosūtītu
tehniskās aprūpes servisam, vai īpašniekam pirms brauciena motocikla
tehniskā stāvokļa noteikšanai. Modelim pat ir uz GPS bāzēta sistēma,
kas brīdina vadītāju par laika izmaiņām, ja jūs, piemēram, dodaties
uz rajonu, kur līst lietus.
Elektronika varētu izklausīties pēc "kosmiskas tehnoloģijas", bet
visas pārējās motocikla sastāvdaļas varētu tikt nosūtītas ražošanai
kaut vai rīt. Mocī netiek izmantots nekāds speciāls piekares vai
zobpārvada sistēmu dizains- ir izvēlētas izmēģinātas un parbaudītas
tehnoloģijas. Tas varētu norādīt, ka kaut kas līdzīgs B-king drīz
varētu ieraudzīt dienasgaismu.
Japāņu kompānijas ir beigušas cīņu par lielāko ātrumu,
apstājoties pie 300 km/h max, savukārt tagad B-king varētu būt
pirmais modelis, kas aizsāks jaunu cīņu- par jaudīgāko motociklu
pasaulē. Lai arī no kādām apbrīnojamām komponentēm nesastāvētu
motocikls, tomēr vislielāko iespaidu, protams ka, atstāj dzinējs.
Ņemiet Hayabusa 1300 cm2 dzinēju, uzstādiet supercharger
(forsēšanas sistēmu), lai palielinātu jaudu, un jūs iegūsiet
B-king dzinēju. Ņemot vērā to, ka Hayabusa izdod 175 z.s. jaudu,
B-King sasniedz 250 z.s. atzīmi. Jūs esat gatavi tādam izbraucienam
?
Suzuki saka, ka mocis ir concept, bet ja B-king ir tas par
ko Suzuki dizaineri domās jaunajā gadā, tad mūs sagaida interesanti
laiki.
Izmantoti materiāli:
http://www.imc.narod.ru/suzuki_bking.html
http://www.motorcyclenews.com/
Tulkoja BEAVIZ
|
|